Svendborg Kommune vil hjælpe en grønnere madkultur på vej
Kommunalbestyrelsen i Svendborg Kommune vil sætte konkrete mål for, hvor meget kommunens kantiner og køkkener skal reducere CO2-udledningen. Det skal inspirere både medarbejdere og borgere til mere klimavenlige madvaner. Mindre madspild, flere lokale fødevarer i sæson og bælgfrugter samt efteruddannelse af personale. Nogenlunde sådan lyder opskriften på, hvordan Svendborg Kommune vil reducere CO2-udledningen fra kommunens […]
Svendborg Kommune vil hjælpe en grønnere madkultur på vej Read More »