Kerteminde og Odense danner fælles front mod banderne- indgår aftale om Specialenheden
Specialenheden blev oprettet i 2017 som en del af Odenses kamp mod banderne. Tanken bag Specialenheden er helt simpelt, at banderne skal stresses mest muligt, og hvis bandemedlemmer vil have offentlige ydelser, så skal de også møde op til en intensiv aktivering. Den nye aftale sikrer, at den intensive indsats kan fortsætte, selvom et bandemedlem […]
Kerteminde og Odense danner fælles front mod banderne- indgår aftale om Specialenheden Read More »