Udbuddet vedrører levering af et elektronisk låsesystem til Jysk Fællesindkøb, herunder Norddjurs og Skive Kommune. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56-57 (lov nr. 1564 af 15.12.2015).
Det samlede høringsmateriale er tilgængeligt via dette link (åbner nyt vindue).
Høringsmaterialet består af:
— Udkast til kravspecifikation
— Bilag 1a, Norddjurs Kommunes IT-miljø
— Bilag 1b, Skive Kommunes IT-miljø
Ordregiver har valgt at fortage en høring af udkast til kravspecifikation med henblik på at sikre, at der ikke stilles krav, der unødigt fordyrer udbuddet, og at der ikke udelukkes gode tilbud på grund af uhensigtsmæssige krav. Her opfordres alle potentielle tilbudsgivere også til at gennemgå materialet og fremsende høringssvar med kommentarer og forslag til ændringer.
Det skal understreges, at der er tale om en kravspecifikation, der alene foreligger i udkast, og således ikke er færdig.
Alle indkomne høringssvar vil blive behandlet af ordregiver, der vil vurdere hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer.
Høringssvar sendes via Mercell, senest mandag den 28. juni 2021.
Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparter får ikke svar på eventuelle spørgsmål, hverken under eller efter høringen
Nyhedsdato: 18.06.2021