Vaccination mod COVID-19: Andet stik for 89+

04. marts 2021

Fredag og lørdag den 5.-6. marts er det tid til andet stik mod COVID-19 for ældre over 89, som fik første stik den 4. eller 5. februar.

Vaccinationerne finder sted på Aalborg Kongres- og Kulturcenter, hvor de ældre også modtog første stik med vaccinen.

Kontaktcentret ☎ 9982 5000

Aalborg Kommunes Kontaktcenter er åbent fredag og lørdag fra 8-15 for henvendelser fra ældre, som får hjælp til transport til vaccination mod COVID-19:

Kontaktcentret kan hjælpe ældre, der:

• bliver forhindret på dagen – fx pga. sygdom
  • har spørgsmål til deres transport.

Kontaktcentret ☎ 9982 5000 fredag og lørdag kl. 8-15.

Vi skal stadig holde god afstand og sørge for ikke at være flere end højest nødvendigt. Derfor beder om, at alle møder op til tiden, men helst ikke i alt for god tid inden vaccinationen.

Husk mundbind og sygesikringskort. Vi anbefaler at tage en ledsager med på dagen.

Vaccinationssted i Aalborg Kommune

Der er oprettet midlertidigt vaccinationssted i:

• Aalborg Kongres & Kulturcenter, Europaplads 4, 9000 Aalborg

Vaccinationsstedet er kun åbent for borgere, som allerede har bestilt tid, fordi de har fået brev fra Sundhedsstyrelsen med tilbud om vaccination.

Se den originale nyhed fra Aalborg Kommune