Alle medlemmer fundet til nyt psykiatriråd: Nu går arbejdet i gang
Medlemmerne af Psykiatrirådet i Odense Kommune er nu udpeget. Kort før jul blev Else Kirk offentliggjort som nyvalgt formand, og nu har hun, i samarbejde med sundhedsrådmand Tommy Hummelmose, udpeget de resterende 15 medlemmer efter en udvælgelsesproces, hvor der har været stor interesse fra potentielle deltagere, der har ønsket at tage del i arbejdet. Psykiatrirådets […]
Alle medlemmer fundet til nyt psykiatriråd: Nu går arbejdet i gang Read More »