Udbud af lokal forankret indsats

Udbuddet omfatter indsatser målrettet udsatte borgere, over 30 år med forskellige forudsætninger, støttebehov og problemer.

Udbuddet omfatter indsatser for udsatte borgere efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats, kapitel 11 – virksomhedspraktik, kapitel 12 – ansættelse med løntilskud, kapitel 14 – vejledning og opkvalificering og kapitel 26 – mentorstøtte.

Målgruppen for udbuddet er udsatte borgere, over 30 år med forskellige forudsætninger, støttebehov og problemer i forhold til at opnå tilknytning til arbejdsmarkedet. Ordregiver ønsker med dette udbud at indkøbe en beskæftigelsesindsats, der er forankret i et lokalmiljø, og via samarbejde med virksomheder og lokale aktører, kan flytte udbuddets borgere tættere på beskæftigelse.

Der efterspørges indsatser for 2 delmålgrupper:

• Udsatte borgere
  • Kvinder med etnisk minoritetsbaggrund

Indsatsen for begge delmålgrupper skal tilrettelægges ud fra følgende fokuspunkter:

• Individuelt fokus
  • Virksomhedsrettet fokus
  • En lokal forankring
  • Dokumentation af borgerens forløb

Tilbudsgiver kan byde på én eller begge delmålgrupper. Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen garanterer ikke nogen minimumsomsætning i forbindelse med udbuddet.

Du kan læse mere om udbuddet her

Se den originale nyhed fra Københavns Kommune