Nye toiletfaciliteter ved Mosede Fort

Toiletfaciliteterne på Mosede Fort har længe trængt til en kærlig hånd. Derfor har politikerne nu besluttet at erstatte den slidte gamle toiletbygning med en ny.

Når sommeren er over os, og varmen for alvor tager fat, vælger mange Greveborgere at nyde solen på området ved Mosede Fort. Her er plads til leg, picnic og en dukkert fra stranden.

Men når picnickurven er tom, opstår behovet for gode toiletfaciliteter, noget som Mosede Fort har manglet. Derfor har byrådet i Greve Kommune nu besluttet at bygge nye toiletfaciliteter på området.

Det betyder, at den gamle toiletbygning bliver revet ned, og at der i stedet bliver bygget nye toiletfaciliteter med hærværkssikret inventar.

Den gamle toiletbygning er allerede fjernet, og besøgende ved Mosede Fort kan i stedet bruge de midlertidigt opsatte toiletter. De nye toiletfaciliteter er efter planen færdige til august 2017.

Se den originale nyhed fra Greve Kommune