Kom til REBOOT bæredygtighedsevent i Odense Congress Center
I Odense Klimapartnerskab er flere af byens større virksomheder, forsyningsselskaber, Syddansk Universitet og Odense Kommune gået sammen og arbejder for målet om, at Odense skal være klimaneutral senest i 2030. Udgangspunktet er, at vi i Odense skal være fælles om den grønne omstilling og have alle med. Det er et ambitiøst mål, og for at […]
Kom til REBOOT bæredygtighedsevent i Odense Congress Center Read More »