Arbejdet er i gang på nyt gårdmiljø, der skal styrke stofbehandlingen i Odense Kommune
Forvandlingen fra parkeringsplads med slidte betonfliser til et nyt grønnere, mere indbydende og afskærmet gårdmiljø gik torsdag eftermiddag i gang i gården ved Behandlingscenter Odense. Det nye gårdmiljø skal sikre, at brugerne af behandlingscentret kan ankomme mere diskret til deres stofbehandling, og at de bliver mødt af mere indbydende rammer. Samtidig vil det nye gårdmiljø […]
Arbejdet er i gang på nyt gårdmiljø, der skal styrke stofbehandlingen i Odense Kommune Read More »