Frosten har lavet huller i Odenses asfalt – og du kan tippe kommunen, hvis du ser et hul
Sne og frost er godt for julestemningen i december, men knap så godt for asfalten på kommunens veje og cykelstier. Frost betyder nemlig, at der opstår flere revner i asfalten, som der trænger vand ned i. Når vandet fryser, udvider det sig og laver større revner og huller i asfalten. Derfor er det også en […]
Frosten har lavet huller i Odenses asfalt – og du kan tippe kommunen, hvis du ser et hul Read More »