Formålet er at danne et grundlag for kommunens bevilling af tilskud til diabeteshjælpemidler i henhold til Servicelovens § 112, stk. 3, samt sikre borgerne muligheden for at indkøbe hjælpemidlerne til en pris, der ligger inden for den tildelte støtte.
Pristilbuddet fra den aktør, der har afgivet tilbuddet med den samlet set laveste pris, vil blive brugt som beregningsgrundlag for bevillingen af støtte til diabeteshjælpemidler i en 2-årig periode. Ved indlevering af pristilbud forpligter aktøren sig til at sælge hjælpemidlet til kommunens borgere til den pris aktøren har fastsat og under de vilkår, som er gældende for borgeres køb af hjælpemidler i Københavns Kommune.
Tilbudsperioden begynder den 1. november 2024.
I medfør af reglerne i frit valgs ordningen i Servicelovens § 112, er aktøren, der har afgivet pristilbuddet med den samlet set laveste pris, ikke garanteret nogen minimumsomsætning.
Er du interesseret i at få prisindhentningsmaterialet og deltage i prisindhentningen skal du tilkendegive din interesse i en e-mail til hmc-indkoeb@kk.dk, att. Anders Schmidt. Mailen skal bære emnetitlen ”Prisindhentning på diabeteshjælpemidler – interesse” og indeholde firmanavn, kontaktperson, samt kontaktdetaljer.
Prisindhentningen vil løbe fra torsdag den 15. august 2024 til tirsdag den 11. september 2024 klokken 12:00.