Indsatser for ledige samles i Guderup
Nye regler betyder, at borgere på selvforsørgelses- og hjemrejseydelse eller overgangsydelse er omfattet af den nye arbejdspligt fra den 1. januar 2025. Arbejdspligten betyder, at de berørte borgere skal være i aktivering 37 timer om ugen. Sønderborg Kommune og FGU Sønderjylland – AlsMic i Guderup laver derfor et samarbejde om Aktivitetspark Guderup, hvor begge parter vil […]
Indsatser for ledige samles i Guderup Read More »