Udvalget for Erhverv og Grøn Vækst besøger igen virksomheder i 2025
Udvalget for Erhverv og Grøn Vækst i Sønderborg Kommune fortsætter den tætte dialog med det lokale erhvervsliv i 2025. Der er i forvejen planlagt flere morgenmøder på Rådhuset, som sætter fokus på erhvervsudviklingen i området, og derudover tager udvalget på planlagte virksomhedsbesøg forud for årets 10 udvalgsmøder. Besøgene hos Sønderborg-områdets virksomheder har fundet sted i de […]
Udvalget for Erhverv og Grøn Vækst besøger igen virksomheder i 2025 Read More »