Du kan måske få genoptaget din sygedagpengesag

Har du fået standset udbetalingen af sygedagpenge på grund af arbejdsdygtighed, før du modtog en afgørelse, så kan du måske få genoptaget sagen. Det er ikke muligt for Silkeborg Kommune at finde de relevante sager. Derfor skal du selv kontakte os.

Se den originale nyhed fra Silkeborg Kommune

Læs nyheder fra kommunerne

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Scroll to Top