Odense Kommune: Borgerrådgivers beretning 2022 er offentliggjort
I 2021 vedtog Odense Byråd at ansætte en borgerrådgiver til kommunen. Odense Kommunes borgerrådgiver er ansat af byrådet og uafhængig af kommunens udvalg, borgmester og forvaltning. Borgerrådgiverfunktionen er indført for at styrke dialogen mellem borgerne og Odense Kommune. Funktionen skal give borgere en let adgang til at fortælle om utilfredshed og få hjælp til dialogen […]
Odense Kommune: Borgerrådgivers beretning 2022 er offentliggjort Read More »