Internationale medarbejdere strømmer til Odense, men det er svært at få danske venner. På lørdag byder Odense Kommune de internationale velkommen sammen med en række foreninger og organisationer
Sikkerhed, tryghed og work-life-balance er i top, men det er svært at få nye venner. Det er den helt korte opsummering af internationale medarbejderes oplevelse af at komme til Danmark i den seneste Expat Insider analyse fra InterNations, der er en international digital platform for expats. Udfordringen med at falde til og få et netværk […]