Udbud af digital kommunikationsplatform til bygge- og anlægsprojekter

Københavns Kommune ønsker at indgå aftale om anskaffelse af en it-løsning til IKT-værktøjer til digital kommunikation og dokumentation

Aftalen skal omfatte indkøb af færdigudviklede standard IKT-værktøjer, der understøtter bygge- og anlægsprojekters:

1) Deling og dokumentation af projekt-dokumenter (projektweb)

2) Digitale udbud og tilbud

3) KS og mangelgennemgang

4) Porteføljestyring

Det er Ordregivers intention at alle nye bygge- og anlægsprojekter– store som små – over tid skal anvende disse IKT-værktøjer. Baggrunden herfor er at sikre en velstruktureret og dokumenteret kommunikation mellem projektets parter: Kommunen og dennes byggerådgivere, entreprenører og leverandører, m.m.

Aftalen udbydes for en periode på 4 år fra kontraktunderskrift med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.

Materialet er tilgængeligt på udbudsportalen Mercell via nedenstående link. Det bemærkes, at ovenstående tidsfrister kan være ændret grundet tidsfristsforlængelser. Eventuel opdatering af tidsplan sker kun på Mercell.

Se den originale nyhed fra Københavns Kommune

Læs nyheder fra kommunerne

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Scroll to Top