Karise haveaffaldsplads lukker 13. december – 14. januar

Haveaffaldspladsen skal have lagt asfalt – derfor lukker AffaldPlus pladsen midlertidigt

På Karise Haveaffaldsplads, Dalbyvej 6 i Karise, skal der lægges asfalt, så regnvand kan afledes til kloak. Derfor er haveaffaldspladsen lukket mellem den 13. december 2021 og den 14. januar 2022 (begge dage inkl.).

I en lang periode har det ikke været muligt at lægge haveaffaldet af direkte på belægningen. Derfor vil der i december blive lagt asfalt på en del af pladsen, så det igen kan lade sig gøre.

Har du alligevel haveaffald derhjemme, eller vil du gerne af med juletræet, så kan du lægge vejen forbi Faxe Haveaffaldsplads, Præstøvej 105A, Tystrup, 4640 Faxe eller Rønnede Haveaffaldsplads på Industrivej 22, 4683 Rønnede. Begge haveaffaldspladser har åbent hele døgnet.

Se den originale nyhed fra Faxe Kommune