Sundheds- og omsorgschef Annette Secher rykker til Aarhus

Efter godt et år i Silkeborg Kommune har sundheds- og omsorgschef Annette Secher besluttet at rykke videre til Aarhus, hvor hun også bor og tidligere har været ansat som leder i godt syv år. Hun bliver forvaltningschef på plejehjemsområdet i Aarhus Kommunes nye organisering fra 1. april 2021.

– Annette Secher har på kort tid fået lagt mange spor ud i en meget udfordrende tid. Håndtering af coronapandemien, en stor organisatorisk omlægning af sundheds- og omsorgsområdet med endnu større fokus på rehabilitering, rekruttering af flere nye ledere, og en ikke ubetydelig opgave med at sikre overholdelse af områdets budgetter. Det vil jeg gerne takke Annette Secher for, og jeg ønsker hende god vind videre i Aarhus, siger koncerndirektør Lauge Clemmensen.

På grund af coronapandemien og for at sikre kontinuitet i de spor, som er lagt ud på sundheds- og omsorgsområdet, bliver sektionsleder for borgere i eget hjem Steffen Brun indtil videre konstitueret som sundheds- og omsorgschef.