Gratis tilbud til håndværkere: Bliv klogere på, hvordan du omstiller til grønt byggeri

Det er nu, du skal ruste din virksomhed til at stå stærkere på det fremtidige marked,hvor der stilles krav til bæredygtigt byggeri. Deltag i 4 fyraftensmøder og kom på forkant med blandt andet kravene fra det offentlige, pensionskasser og andre bygherrer.

Vil du byde ind på kommunale opgaver eller være underleverandør til større byggeprojekter? Så kræver det, at du tænker bæredygtigt og kan bidrage med bæredygtige løsninger både ved nybyg, reparation og vedligehold.

Derfor inviterer Silkeborg Kommune og STARK håndværkere og andre med interesse for cirkulær økonomi og bæredygtigt byggeri til en række fyraftensmøder med fokus på:

• Kommunale krav til bæredygtigt byggeri
  • Private bygherrer der bygger certificeret
  • Affaldshåndtering og reducering af udgifter
  • Genbrug af materiale
  • Mest anvendte certificeringer og miljømærkninger
  • Kompetence- og metodekrav til fremtidens håndværker.

Deltag i hele møderækken og bliv forberedt til at følge markedets udvikling og krav.

Første fyraftensmøde tirsdag 29. oktober 2019
Første fyraftensmøde afholdes 29. oktober hos STARK Silkeborg, Kejlstruphøjvej 4.

Programmet byder på:

• Formand for Klima- og Miljøudvalget Claus Løwe Klostergård sætter ord på kommunens tanker
    om bæredygtigt byggeri.
  • Boligmarkeds-analytiker Jacob Isaksen fra Nykredit fremhæver hvordan private bygger certificeret.
  • En større entreprenør uddyber de krav, der stilles til dig som underleverandør

Først til mølle – tilmeld dig på: www.bit.ly/silkeborg-byg – eller i din lokale STARK forretning.

Sæt også kryds i kalenderen d. 27. november, 15. januar og 26. februar.