Minister ser på biodiversitet i Sejerskoven
Landets kommuner dyster om titlen som Danmarks Vildeste Kommune. I den anledning gæster miljøminister Lea Wermelin Odense tirsdag den 8. marts i tidsrummet 12:30 – 13.15, hvor hun vil blive præsenteret for eksempler på Odense Kommunes arbejde med at give naturen bedre plads og skabe større biodiversitet. – Odense Kommune er med i dysten om […]
Minister ser på biodiversitet i Sejerskoven Read More »