Københavns Kommune, Hjælpemiddelcentret gennemfører hermed en prisindhentning på kompressionshjælpemidler.
Formålet er at danne et grundlag for kommunens bevilling af tilskud til kompressionshjælpemidler i henhold til Servicelovens § 112, stk. 3, sidste punkt, samt sikre borgerne muligheden for at indkøbe hjælpemidlerne til en pris, der ligger inden for den tildelte støtte.
Pristilbuddet fra den aktør, der har afgivet tilbuddet med den samlet set laveste pris, vil blive brugt som beregningsgrundlag for bevillingen af støtte til kompressionshjælpemidler i en 2-årig periode. Ved indlevering af pristilbud forpligter aktøren sig til at sælge hjælpemidlerne til kommunens borgere til den pris aktøren har fastsat og under de vilkår, som er gældende for borgeres køb af hjælpemidler i Københavns Kommune.
Tilbudsperioden begynder den 1. december 2020.
I medfør af reglerne i fritvalgsordningen i Servicelovens § 112, er aktøren, der har afgivet pristilbuddet med den samlet set laveste pris, ikke garanteret nogen minimumsomsætning.
For at få prisindhentningsmaterialet og deltage i prisindhentningen skal du tilkendegive din interesse i en e-mail til HMC@kk.dk. Mailen skal bære emnetitlen ”Prisindhentning på kompressionshjælpemidler – interesse” og indeholde firmanavn, kontaktperson, samt kontaktdetaljer. Øverst i mailen skal ”Att. Amarilla Mirilo og Johannes Bo Nielsen” angives.
Prisindhentningen vil løbe fra mandag den 7. september 2020 til torsdag den 8. oktober 2020 klokken 12:00.