Alliance med DBU: Fodbold skal fortsat styrke velfærden i Slagelse Kommune
Siden 2016 har en alliance med DBU styrket fodboldaktiviteterne i Slagelse Kommune. I denne uge valgte kommunen at forlænge aftalen, og det betyder, at alle borgere kan se frem til endnu flere aktiviteter på grønsværen. Se den originale nyhed fra Slagelse Kommune Læs nyheder fra kommunerne
Alliance med DBU: Fodbold skal fortsat styrke velfærden i Slagelse Kommune Read More »