Fra 1. marts skal du bestille tid hos Borgerservice
Slip for ventetid, lange køer og i værste tilfælde at gå forgæves. Fra 1. marts 2019 kan du springe køen over i Borgerservice i Silkeborg Kommune, der indfører tidsbestilling. Du gør det allerede hos lægen, frisøren og tandlægen. Nu skal du også bestille tid, når du skal have nyt pas, kørekort eller noget helt tredje […]
Fra 1. marts skal du bestille tid hos Borgerservice Read More »