Tal med os om Fremtidens mobilitet

Det sidste temamøde om Kommuneplan 2020 handler om fremtidens mobilitet og foregår 5. oktober 2020 kl. 19-21 i Silkeborg Medborgerhus, Bindslevs Plads 5,8600 Silkeborg.

Hvordan kan vi få byer og trafik til at hænge sammen, så vi kan komme nemt, sikkert oghurtigt rundt? Det er et vigtigt tema i forslaget til den nye kommuneplan.

Derfor inviterer vi på temamøde, hvor vi vil fortælle om visionerne for fremtidens mobilitet, inden vi åbner op for debat, hvor byplanlæggere, politikere, du og andre kan drøfte aftenens temaer:

• supercykelstier
  • trafikknudepunkter og samkørselspladser
  • parkering
  • kollektiv trafik

Vi har også inviteret Mette Olesen, der vil fortælle om tendenser inden for mobilitet.

Tilmeld dig temamødet via linket her

Læs mere om Kommuneplan 2020 og borgermøderne her

Pladsbegrænsning

Der er begrænsning på hvor mange, der kan deltage i mødet. Mød derfor kun op, hvis du har fået en bekræftelse på, at du er tilmeldt. Vi live-streamer også temamødet på vores facebookside, som hedder “Silkeborg Kommune”.