Beboere genhuset på plejecenter efter fund af asbest på bo- og rehabiliteringstilbud
Ældre- og Handicapforvaltningen i Odense Kommune har i dag, onsdag den 12. oktober, informeret alle beboere og pårørende til beboere på Bækholmen om den midlertidige genhusning. Samtidig er medarbejdere fra By- og Kulturforvaltningen i Odense Kommune ved at undersøge mulighederne for at rense lokalerne, så beboerne kan komme fra de midlertidige boliger og tilbage til […]
Beboere genhuset på plejecenter efter fund af asbest på bo- og rehabiliteringstilbud Read More »