Ukrainske skolebørn får nu deres hverdag på tre af Odenses folkeskoler
I snart to måneder har de ukrainske skolebørn, der bor i Odense Kommune, kunnet gå i skole på den forhenværende Korsløkkeskole, der også fungerer som kommunalt kursuscenter, Phønix. Nu kommer en ny fase, hvor de skal have en hverdag på foreløbigt tre af byens folkeskoler. I løbet af første halvdel af juni flytter modtageklasserne nemlig […]
Ukrainske skolebørn får nu deres hverdag på tre af Odenses folkeskoler Read More »