Naturfagslærere på inspirationstur i erhvervslivet
Naturfagene i Folkeskolen skal tættere på virkeligheden. Derfor tager 40 lærere på virksomhedsbesøg for at knytte tættere bånd mellem skole og erhvervsliv. 40 lærere fra Silkeborg Kommune skal på virksomhedssafari på 16 lokale virksomheder for at få indblik i, hvordan de kan bruge virksomhedernes faglighed i naturfagsundervisningen i 7. og 8. klasse. Safarien skal opkvalificere […]
Naturfagslærere på inspirationstur i erhvervslivet Read More »