Forlig om overenskomst for alle ansatte i kommunerne
Store bededag blev der i Forligsinstitutionen indgået overenskomstforlig på hele det kommunale område. Det betyder, at de ansatte i Silkeborg Kommune ikke bliver omfattet af konflikt. Se den originale nyhed fra Silkeborg Kommune Læs nyheder fra kommunerne
Forlig om overenskomst for alle ansatte i kommunerne Read More »