Det nye ungebyråd er valgt
For fjerde gang har der været valg til Silkeborg Kommunes ungebyråd – og de unge har stemt om, hvem der skal repræsentere kommunens ungdom. Knap 1.500 unge har stemt, og 19 medlemmer er valgt ind. Se den originale nyhed fra Silkeborg Kommune Læs nyheder fra kommunerne
Det nye ungebyråd er valgt Read More »