Strategi for udvikling i de næste 12 år er vedtaget
Udviklingsstrategi for Vækst og Velfærd 2018-2030 er netop vedtaget af Silkeborg Kommunes byråd. Med strategien sætter byrådet retningen for Silkeborg Kommunes udvikling de kommende 12 år. Vækst og velfærd er de helt overordnede mål i den nye udviklingsstrategi. I 2030 skal Silkeborg Kommune være hjem for 105.000 borgere og have et serviceniveau indenfor velfærd, der […]
Strategi for udvikling i de næste 12 år er vedtaget Read More »