Åbning af nyt ungekulturhus i Silkeborg
Torsdag 24. januar slår Ungekulturhuset i Silkeborg officielt dørene op til et nyt samlingssted for unge på Campus Bindslevs Plads. Huset skal blandt andet give de unge et sted, hvor de kan danne nye relationer og netværk på tværs af de forskellige ungemiljøer og uddannelsesinstitutioner. Se den originale nyhed fra Silkeborg Kommune Læs nyheder fra […]
Åbning af nyt ungekulturhus i Silkeborg Read More »