Fodbold skal skabe endnu mere velfærd i Silkeborg
I denne uge har Silkeborg underskrevet en velfærdsalliance med DBU, der skal styrke arbejdet med velfærd og sundhed – og få endnu flere til at bevæge sig og blive aktive i fodboldklubber og foreningsliv. Se den originale nyhed fra Silkeborg Kommune Læs nyheder fra kommunerne
Fodbold skal skabe endnu mere velfærd i Silkeborg Read More »