Plejecentrene har smag for økologi
Der har gennem de sidste år været fokus på Silkeborg Kommunes succes med at udbrede det økologiske køkken i daginstitutionerne. Nu er kommunens plejecentre også rigtig godt på vej. Se den originale nyhed fra Silkeborg Kommune Læs nyheder fra kommunerne
Plejecentrene har smag for økologi Read More »