Renoveringen af Trækstien fra Silkeborg til Kongensbro er i gang
Naturstyrelsen og Silkeborg Kommune er lige nu i fuld gang med tredje og sidste etape af Trækstien fra Svostrup Kro til Kongensbro. Når den står klar, kan man gå hele vejen fra Silkeborg til Kongensbro ad den nyrenoverede sti. Der arbejdes lige nu på den sidste strækning ved Porskær. Derudover arbejder to hold på strækningen […]
Renoveringen af Trækstien fra Silkeborg til Kongensbro er i gang Read More »